Robin-Hai-2-5-20177421.jpg

HAI – HAI LOW BY ROBIN

Nokian Jalkineet halusi tavoittaa uutta nuorempaa kohderyhmää ja positioida HAI brändin urbaaniin tyyliin sopivaksi. Toteutimme limited edition malliston HAI saappaille. Artistiksi valikoitui kenkäaddikti ja supertähti Robin. Artistin ja brändin arvot sopivat täydellisesti yhteen. 

Seurasimme Robinin ja HAIn kanavissa suunnitteluprojektia ja lanseerausta mielenkiintoisen videosisällön avulla. Robinin sosiaalinen media toimi yhteistyön päämediana ja siellä oli helppo innostaa ja aktivoida yleisöä. Järjestimme lanseeraustilaisuuden, jossa Robin esiintyi ja yhteistyö noteerattiin laajasti eri medioissa. Kampanjan videosisällöt ovat keränneet yli puoli miljoonaa katselukertaa. Yhteistyö näkyi osana HAIn verkkokaupan lanseerausta ja lisäksi järjestimme valtakunnallisen koulukilpailun, jossa voittajakoulu sai palkinnoksi nimmaroituja saappaita ja Robinin vierailun.

 
HKA_4672.jpg

NESTE RALLY – SIT MENNÄÄ

Neste Ralli halusi tavoitella uutta kohderyhmää ja luoda koko kansaa puhuttelevan rallibiisin. Yhteistyöhön valikoitui mukaan yksi Suomen suosituimmista bändeistä Teflon Brothers.
 
Versioimme Rauli Baddingin Bensaa Suonissa kappaleen tähän päivään sopivaksi ja julkaisimme Sit Mennää singlen Teflon Brothersin albumilla. Bändin ja Nesteen sosiaalisessa mediassa nähtiin viihdyttävää videosisältöä ja lisäksi bändi veti ralleilla upean keikan. 
 
Kampanjan videot tavoittivat 1,8 miljoonaa silmäparia. Rallibiisi nousi ennätysvauhdilla Spotifyn kärkeen ja tällä hetkellä biisiä on streamattu lähes 6 miljoonaa kertaa siis yli platinarajan. Suomen MM-ralli oli suosituin vuosiin, kävijämäärien noustessa 13 prosenttia.

 
zalandopapru.jpg

ZALANDO – KAIKKI PUOLET MUSTA

Muutamassa vuodessa Suomen menestyneimmäksi rap-artistiksi noussut Paperi T nähtiin Zalandon ”Kaikki puolet musta” kampanjan keulakuvana.
 
Zalando halusi yhteistyön avulla tavoittaa yleisöä Suomessa paikallisen artistin avulla. Kampanja puhutteli loistavasti suomalaista yleisöä ja yllätti artistivalinnallaan. Paperi T oli tiiviisti mukana suunnittelemassa kampanjan teemaa ja ilmettä.

Yhteistyö toteutettiin yhdessä markkinointiviestintätoimisto RADIKAL:in kanssa.

 
eve.jpg

PUMA - DO YOU

PUMA halusi valita suomalaisen naisvaikuttajan uuden DO YOU kampanjan kasvoksi. Lahjakas artistimme Evelina oli luonteva valinta, koska hänellä oli aito kiinnostus brändiä kohtaan. Vaikuttajavalinnassa PUMA kiinnitti erityisesti huomiota artistin persoonaan ja rohkeaan tyyliin.
 
Evelina tähditti vuoden ajan PUMAn Do you kampanjaa. Yhteistyö sisälsi kauppakeskuskiertueen, joka toteutettiin Intersportin kanssa kolmessa eri kaupungissa. Kampanja näkyi lisäksi laajasti artistin sosiaalisen median kanavissa ja huipentui kilpailuun, jossa 60 onnekasta fania pääsi Evelinan yksityiskeikalle ja tapaamaan artistia levy-yhtiön tiloihin. Kampanjan sisällöt ovat keränneet yli 200 000 tykkäystä sosiaalisessa mediassa. Kauppakeskus esiintymiset keräsivät Intersport myymälöihin ennätysmäärän vierailijoita.

 
Janna-Casino-Helsinki.jpg

VEIKKAUS - MUN BILEET

Yhteistyön tavoitteena oli vahvistaa Casino Helsingin mielikuvaa kansainvälisen tason pelikasinona ja viihteen ykköspaikkana.
 
Kuusi kotimaista artistia suunnitteli omat bileensä Casinolle. Illat toteutettiin yksityistilaisuuksina, jonne oli mahdollisuus päästä ainoastaan voittamalla liput artistin, Casinon tai Veikkauksen sosiaalisessa mediassa. Kolme artistiamme Kasmir, Evelina ja Nikke Ankara tähdittivät lisäksi Casino Helsingin brändikampanjaa.
 
Artistien keikat julkistettiin sosiaalisessa mediassa kiinnostavan videosisällön avulla. Keikan ennakkotunnelmia pääsi seuraamaan live streamissä, jonka toteutimme Veikkauksen Facebookiin jokaisena keikkailtana. Artistien videot ovat tavoittaneet ilman mainontaa yli miljoona silmäparia.

 
 
 
Anna-Puu-Glivelab-Berner-XZ-1.jpg



BERNER XZ - ANNA PUU

Vuosikymmenten ajan XZ on inspiroitunut rohkeista suomalaisista naisista.

Kampanjan tavoitteena oli kommunikoida XZ:n uuden tuoteperheen lanseerauksesta yhdessä vaikuttajan kanssa, joka tavoittaa relevantin naiskohderyhmän sekä viestii seuraajilleen uskottavasti XZ:n sisäisen vahvuuden teemasta.

Vaikuttajaksi valikoitui Anna Puu, joka on paitsi lahjakas muusikko myös rohkea suunnannäyttäjä.